משאבה למרתף ביוב

אין ספק שמשאבה למרתף ביוב חשובה ביותר, וזאת כי היא מסייעת לנתב את מי השפכים מכיוון הצנרת אל עבר הביוב הראשי, כך שגם נמנעת הצפה וגם נמנעים שלל תופעות לוואי, כגון צחנה ורובד של חיידקים. עם זאת, משאבה למרתף ביוב גם עשויה לדעת לגרוס אשפה (חשוב עבור מניעת סתימות), עשויה לפעול באופן שקט כך שתוכלו לשכוח מקיומה והיא אינה אמורה להצריך התעסקות רבה, מלבד החלפת המסנן מדי כמה חודשים (לא אתם צרכים להתעסק עם כך באופן פיזי), ולו על מנת למנוע מראש בעיות שאינן רצויות.

משאבה למרתף ביוב

נתונים שיש לבחון לקראת רכישה

מי שמבקש לרכוש משאבה למרתף ביוב, מהר מאוד עשוי למצוא שלמרות שהצורך נקודתי, הוא עומד בפני מבחר גדול – בפני טווח נרחב של מחירים, נתונים ויצרנים. אי לכך מראש יש להציף מגוון פרמטרים שיעזרו לסווג מה רלוונטי ומה נשאר מחוץ לתמונה, כך שיש לבחון נתונים כגון מתח הפעלה, גובה הרמה, יצרן, מחיר, תקופת אחריות, האם מדובר ביבואן רשמי, האם המשאבה כוללת מצוף, מהי עוצמת והספק המנוע, מהם נתוני היניקה, מהו קוטר יציאת הנוזלים, האם יש מעבר נוזלים חופשי, מהו המשקל הכולל, מהי ארץ הייצור, ממה בנוי גוף המשאבה, מהו עומק הטבילה המרבי, מהי טמפרטורת העבודה המרבית ומהו מתח ההפעלה.

 חשיבות ייעוץ מקצועי

נשמע שמדובר בלא מעט נתונים? נשמע שמי שאינו בקיא בתחום עשוי ללכת לאיבוד, וזאת כי העובדה שהוא גר במרתף אינו מסייעת להבין האם זקוקים לרכוש משאבה למרתף ביוב מסוג כזה או אחר, ועל כן אין מנוס מלהתייעץ עם אנשי מקצוע בתחום, או לחלופין לבצע רכישה אצל חברה שיודעת להעניק ייעוץ מקצועי על סמך הנתונים האישיים.

אל תוותרו!

כבר היו מקרים בהם הותאמה משאבה לא נכונה שהובילה להוצאה מיותרת לצד נזק רב. אי לכך אל תוותרו על סיוע מקצועי בעת הבחירה, אל תוותרו על משאבה שעומדת בתקנים המחמירים ביותר, אל תוותרו על התקנה מקצועית, אל תוותרו על אחריות (מדובר באלמנט שמבטיח איכות) ואל תוותרו על ייעוץ מקצועי עבור בחירת מיקום ההתקנה האידאלי ביותר.