מי מפחד מכדורי דיאטה?

כדורי דיאטה

המילה דיאטה מעבירה בגבכם צמרמורת? ובכן, לא עוד. כדורי דיאטה חדשים שמבוססים על נוסחה ייחודית ועוצמתית יעזרו לכם להתחיל ולהניע תהליך מיטבי של שינוי. ללא מאמץ, ללא תחושת רעב תמידית והכי חשוב- עם תוצאות מוכחות כבר מהשבועות הראשונים. שואלים איך? התשובה לפניכם.

כמו שהטבע מבין

הטבע לא רק יודע הכי טוב הוא גם לא משקר. נוסחאות שמבוססות על צמחי מרפא כבר הוכיחו את עצמן בעבר- הן יעילות, אינן גורמות לתופעות לוואי ומביאות את הגוף לתפקוד מיטבי. כך, הנוסחה החדשה של כדורי דיאטה מצליחה לשלב בין כל האיכויות הללו ואפילו עוד. בזכות צמח הגוארנה ותמצית ג'מנמה מצליחה התרכובת הייחודית להביא לתוצאות מהפכניות במהירות ובקלות.

מאז ומעולם צמחי המרפא היו התשובה

משחר ההיסטוריה ממשים הצמחים הללו לאיזון הגוף, בין אם באיזון רמות הסוכר שמנטרלת את הצורך לנשנש ממתקים כל היום ובין אם באיזון וויסות של מנגנוני השובע והרעב. בשונה מאבותינו שאכלו כדי לשרוד, אנחנו אוכלים כחלק משגרה, שעמום, בילוי חברתי ועוד. כל אלו הביאו לכך שאצל רבים מאתנו מנגנוני השובע והרעב פשוט משובשים וזה מוביל לאכילה בלתי מבוקרת, שיבוש הרגלי האכילה וכמובן לאכילה רגשית.

מהי אכילה רגשית?

כן, אנחנו אוכלים כשאנחנו עצובים, או שמחים, אוכלים במפגשים חברתיים, אוכלים כי משעמם או כי יש אוכל בהישג יד- אוכלים מהסיבות הלא נכונות. כדורי דיאטה הם בדיוק הכתובת להתמודד עם הצרה הזו. צמחי המרפא מאזנים את מנגנון הרעב והשובע ומביאים לפעילות מחודשת ומאוזנת של כל מערכות הגוף.

מה עוד עושים כדורי דיאטה?

מלבד איזון מנגנוני הרעב והשובע, כדורי דיאטה מווסתים את רמות הסוכר בדם, מה שמהווה שובר שוויון משמעותי בתהליך הירידה במשקל. הפחתת הצורך במתוקים ובפחמימות משנה משמעותית את הרגלי התזונה ומסייע בהפחתה במשקל ועל כך יעידו כל מומחי התזונה. מעבר לכך, מסייעת התרכובת הייחודית בתהליך שריפת השומנים. מכירים את התחושה שאתם עובדים בחדר הכושר אבל לא רואים תוצאות?

מוטיבציה ותחושת הישג

כדורי דיאטה יסייעו לכם להגיע לתוצאות כבר מהשבועות הראשונים, מה שימלא אתכם במוטיבציה וחיוביות לגבי המשך התהליך, דבר חשוב ומשמעותי בכל תהליך של שינוי ובמיוחד בדיאטה. משום שמרבית האנשים סובלים מעודף משקל על רקע רגשי בין היתר, חשוב להתמלא במוטיבציה ותחושת הישג כבר מהשבועות הראשונים.