מיגון חדר קיים

מרחב מוגן – כורח מציאותי

מיגון חדר קיים מאפשר לכם לשדרג את החדר עבור הגנה שלמה על פי האישורים והתקנים הנחוצים. בין אם מדובר בחדר בבית, בין אם מדובר בחדר במוסד או במבנה כלשהו, המרחב המוגן נחוץ לכם והוא כולל אלמנטים רבים שרק חברה מקצועית יכולה לספק לכם בלי לפספס כלום.

מיגון חדר קיים

עיבוי קירות – חלק מההגנה

מיגון חדר קיים צריך להיות על פי מפרט והנחיות של פיקוד העורף המעדכן מדי פעם בפעם את הדרישות למען הגנה מוחלטת. מי שגר למשל בעוטף עזה צריך לעבות את הקיר ב30 ס"מ ויש מקומות הקרובים לקו העימות כמו בצפון ובהם נדרש עובי קיר של 80 ס"מ בממוצע. כל אזור ודרישותיו.  אתם צריכים להישמע להוראות ולאפשר למהנדס לתכנן כראוי את הגנת החדר.

הגנה והשבחת הנכס

מיגון חדר קיים צריך לכלול חלונות נגד הדף, אלו הם חלונות העמידים לפגיעות של ירי טילים וירי בכלל. הדלת צריכה להיכנס פנימה ובקלות, החלון אף הוא צריך להיסגר כראוי. מֶעבר למיגון החדר הקיים כחלק מהמציאות הביטחונית בארצנו, כך אתם משביחים את הנכס כשאתם מכינים אותו היטב לשעות חירום. כל אדם ישמח לרכוש דירה או לשכור אחת שיש בה ביטחון מלא בשעת סכנה של ירי או מלחמה.

גודל החדר, חלון, דלת וטיח – אלמנטים חשובים להגנה

גם אם חלילה תפרוץ רעידת אדמה, חדר מוגן מאפשר לכם יסודות יציבים להסתתר בהם בלי לרוץ למקלט ולפספס את השניות האחרונות של הזמן שעוד נותר. חדר ממוגן צריך להיות לפחות בגודל של 9 מ"ר. מבואה נוספת תשמש קיר הדף לדלת. החלון והדלת ממגנים מפני רסיסים והדף, הטיח צריך להיות מותאם לנסיבות הרגישות כדי שלא יתמוטט בשעת סכנה.

אחריות אישית

ביישובי האש כמו שדרות המדינה ממגנת את הבתים, אך בשאר האזורים האחריות מוטלת עליכם. אם יש לכם בית חדש, הבנייה בו כוללת ממ"ד כי זוהי דרישת חובה מהקבלן. לגבי בתים ישנים, האחריות נופלת עליכם לרוב, לכן מגנו חדר קיים ובכך תחסכו כסף רב על בניית ממ"ד מחדש.