מיגון חדר קיים – הדרך השלמה לביטחון שלכם בעת חירום

מיגון חדר קיים

הצורך בהגנה בישראל

אנחנו ידועים כמדינה שיודעת עליות ומורדות ונמצאת פעמים רבות במשבר אמון עם הצד השני, משבר היוצר מתיחות ביטחונית וגולש לקסאמים, גראדים או קטיושות הנזרקים אל עבר שטח ישראל במטרה לפגוע בתושבים ובמבנים שלהם. חשוב שכל אזרח בישראל יהיה מוכן בכל אזור בארץ מבחינה בטיחותית בתוך דירתו כי אי אפשר לדעת מתי תזדקקו להגנה מלאה, ולא כדאי לאחר את המועד. חשוב שתגיעו מוכנים לאפשרות שמתיחות ביטחונית תפקוד את ארצנו שוב ושוב. אין לנו ארץ אחרת לחיות בה ואת זה כולם יודעים, אבל בואו לא נסתמך רק על אלוהים ונמגן את החדרים הקיימים בבית אם אין לכם ממ"ד או מקלט לברוח אליו בתוך מספר שניות בשעת חירום.

הפיכת חדר קיים לחדר מוגן

אפשר להפוך בית שיש בו חדר פנימי לחדר מוגן דירתי. חשוב שההגנה תהיה מצוינת כדי לאפשר שהות לזמן רב כי אי אפשר לדעת כיצד מבצע צבאי יכול להפוך למלחמה וכמה זמן היא תימשך. ההגנה תתבסס בחדר על לוחות פלדה שיספקו לכם הגנה בשעת צרה.

מיגון חדר קיים באמצעות חברה מומחית

מיגון חדר קיים יגן עליכם מפני רסיסים או ירי, אבל אין סיבה לתכנן לבד את החדר המוגן כשיש חברה מומחית שיכולה להעניק לכם את השירות המושלם לקראת הגנה העומדת בתנאים המחמירים ביותר. אל תשחקו עם הביטחון האישי שלכם ובחרו חברת הגנה שיודעת את העבודה שלה. ג.ג מערכות מיגון היא חברה מעולה להענקת שירותי ייעוץ, הכוונה והתקנה.

מוצרי החברה עברו בדיקות מעבדה מחמירות ועומדים בתקנים הבין לאומיים ובתקני פיקוד העורף.

הניסוי שמוכיח לכם הגנה שלמה בחדר מוגן

אפשר להיות סמוכים ובטוחים כי חברת ההגנה יודעת את העבודה ואף ערכה ניסויים לכלל מוצרי ההגנה המוצעים. באחד הניסויים ניתן לצפות בברור בחשיבות מיגונו של חדר בבית וביכולתו להציל חיים בעת צרה. בניסוי נפלו לבנים מסביב ללוחות פלדה שהותקנו על הקירות הקיימים, החדר נותר בעינו, בעוד הלבנים שמסביבו נפלו, ובכך הוכחנו את יכולת ההגנה שיש כאשר מתקינים את האמצעים האיכותיים והטובים ביותר בכל חדר קיים.