מיגון חדר קיים

מיגון חדר קיים

לא בכל בית יש מקום בטוח

צורת החיים במדינת ישראל שונה באופן מהותי מזו שמוכרת במדינות רבות אחרות בעולם. זאת מאחר וכולנו יודעים באיזו שכונה ממוקמת המדינה שלנו, אם נגדיר זאת כך, ועד כמה אנו יכולים לסבול ממקרי אלימות גם בתוך גבולות המדינה בין אם מדובר על אירועים פליליים ובין אם על אירועים ביטחוניים.

החיים בארץ, אם כן, מביאים רבים לבדוק אופציות שונות כדי להגדיל את היכולת להתגונן כנגד איומים שונים בין אם הם פשוטים יחסית כגון ניסיונות פריצה ובמיוחד אם הם מורכבים כגון התקפת טילים. כאן, מיגון חדר קיים הוא שירות שנכנס לתמונה ויכול להיות מעניין מאוד עבור כל מי שמבין את היתרונות שלו.

ההבטחה לביטחון שיוצר מיגון חדר קיים

שירותים שונים שמוצעים לנו במהלך חיינו אמורים להציע לנו יתרונות מגוונים ושיפור של מצב קיים. הדבר קל מאוד לזיהוי אם מסבירים לכל אדם עד כמה חדר קיים שזוכה לטיפול מיוחד, אם נגדיר זאת כך, בכל הקשור לעבודות מיגון, הופך להיות כזה ששיפר את המצב הקיים של אבטחת המבנה בכל שעות היממה.

בנייה איכותית ומקצועית של חדר ממוגן היא לא פחות מאשר הבטחה אמיתית ליצירת מענה למצב ביטחוני קשה בארץ שקיים לגבי התקפות טילים. מאחר והיום ניתן להציע גם הגנה נגד התקפות קיצוניות יותר, כמו התקפת טילים הנושאים ראשי נפץ כימיים למשל, הרי שמדובר בדבר שקשה מאוד לוותר עליו.

התאמה מלאה למצב בכל מבנה

מגוון המבנים בישראל הוא רחב וגדול מאוד בשל הסיבה שבכל תקופה נבנו מבני מגורים שונים בצורה אחרת. בשנות החמישים והשישים ראינו כיצד נבנים בנייני רכבת, אם נקרא להם כך, כדי לשכן כמה שיותר עולים חדשים שנהרו למדינה, ובשנות השבעים והשמונים כבר ראינו בנייני מגורים מודרניים יותר. אך גם מבנים אילו שנבנו עשרים ושלושים שנה לאחר קום המדינה אינם יכולים להציע מענה נגד התקפות טילים בגלל החוסר בחדר מוגן. לכן התהליך של מיגון חדר קיים מותאם למבנה של כל נכס כדי שייבחר החדר הנכון, העבודות יבוצעו בהתאם לגודל ומצב החדר, וייווצר מרחב הנותן מענה רציני נגד הטילים.