כמה עולה להוסיף ממד לבית פרטי?

כמה עולה להוסיף ממד לבית פרטי

בעת בניית ממד בבית, יש לקחת בחשבון עלויות של חומרי גלם שונים ההופכים את החדר למרחב מוגן. חלק מאותם חומרים סמויים מן העין ומותקנים מתחת למרצפות להגנה מפני תקיפות אב"כ, וחלקם גלויים במרחב. על מנת לסכם כמה עולה להוסיף ממד לבית פרטי, אם כן, יש לקחת בחשבון את עלויותיהם של הפרויקטים הבאים.

חלון ליבה כפולה מוגן פלדה ודלת ממוגנת

החלון מכיל זכוכית ליבה כפולה, פרופיל מסגרת ממתכת אלחלד, ובקדמתו – זוג לוחות פלדה לסגירתו בעת מלחמה. הדלת היא דלת פלדלת או שריונית חסם כפי שמוכרת לנו מתחום דלתות הכניסה. עלויות האייטמים הללו הן מרכיבי הבסיס של הצעת המחיר שלכם עבור חדר ממד.

לוחות פלדה לקירות

עטיפת כל הקירות שלכם בחדר, מהפאה הקרובה לדלת ועד הכי רחוקה ממנה – בלוחות פלדה היא נושא שלא מתפשרים בו. כל ס"מ קיר חייב לקבל מענה פלדה כי זו ההגנה המעשית מפני טילים ואש חיה. המחיר נקבע בהתאם למחיר הפלדה בתוספת תמחור של לוחות ספציפיים המשווקים על ידי חברת בניית ממד, בשל היותם פטנט רשום שלה.

חומר הגנה מאב"כ

החומר שמוצב מתחת לבלטות או למרצפות. הוא משמש להגנה מפני תקיפה לא קונבנציונלית ולכן הוא מוצב ברצפה, על מנת לספוג את החומרים הקטלניים ולנטרל אותם. עלות חומר ההגנה מתווספת לעלות הממד, כמו גם פרויקט קבלני מקדים לפתיחת המרצפות לשם הטמעתו בחול או בסומסום.

לבידי עץ ופרקטים

על מנת לענות כמה עולה להוסיף ממד לבית פרטי, יש לחשב את מחירי הפרקט לרצפה ולבידי העץ לקירות שיימצאו בקדמת לוחות הפלדה. הלבידים מכילים גם ציפוי זכוכית שצריך להילקח בחשבון משום שהוא מהווה שכבת הגנה נוספת ולא רק שכבה עיצובית ראשונה במעלה.

צביעת קירות והתקני חשמל

אלו הן ההתקנות הסופיות במסגרת בניית ממד. זהו מחיר קונבנציונלי של שיפוצים ביתיים, הכולל צביעה והתקנת חשמל, כולל שקעי חשמל חדשים. עלות זו מסכמת לכם את המחיר נטו עבור חדר ממד.

מחיר חדר הממד ברוטו

המחיר כולל מע"מ, שכן החברה הנה בערבון מוגבל, ועל כן, בדומה לעוסק מורשה, עליה לשלם מע"מ על הכנסותיה. שיעור המע"מ כיום הוא 17% משווי העסקה כולה, אותם יש להוסיף כדי לקבל הצעת מחיר סופית (ברוטו).