כמה עולה הכהיית חלונות לרכב? מרכיבי המחיר לפניכם

חלונות הרכב לא תמיד זוכים להשקעה ולתשומת לב מצדנו. רבים רואים בחלון משהו שמיועד לפתוח ולסגור בהתאם למזג האוויר או לרצון לאוורר את המכונית ולא באמצעות המזגן.

עם הזמן, דברים משתנים וכיום, זה כבר לא ממש כך. רבים מבינים כי חלונות הרכב הם לא פעם האשמים בסנוור בעת הנסיעה כמו גם בחום העז השורר במכונית. אז מה אפשר לעשות?

בדיוק לצורך כך ישנה האפשרות של הכהיית החלונות של הרכב.

ברגע שאנחנו מצפים את חלונות הרכב באמצעות הציפוי שמשחיר אותן, אנחנו נהנים מהצללה של הרכב, מתחושה הרבה יותר קרירה ונעימה וגם מחיסכון בעלויות המיזוג והקירור של המכונית.

כדאי לדעת כי השחרה או ציפוי של חלונות הרכב זה לא סיפור יקר ומנגד התועלת  המתקבלת מההשחרה, הינה תועלת משמעותית מאוד.

מה מרכיב את המחירון של השחרת חלונות הרכב?

ישנם כמה וכמה מרכיבים אשר אלו משפיעים על המחיר הסופי של השחרת חלונות הרכב.

לפני שבודקים את עלות השחרת חלונות לרכב יש להתייחס לגודל החלונות של הרכב כמו גם למורכבות העבודה. הדבר תלוי והוא משתנה בהתאם לדגם של הרכב כאשר לכל רכב יש את המורכבות שלה ואת צורת העבודה הדרושה עבורה.

המחירון משתנה גם כן בהתאם למספר החלונות שאותם בוחרים להשחיר.

יש כאלה שמבקשים להשחיר רק את החלון האחורי. המחיר של השחרת החלון האחורי עשוי לנוע בין סכום של 150 ₪ ועד לסכום של 300 ₪ פחות או יותר.

מנגד, השחרה של כל חלון בודד אחר, יעלה בסביבות 100 ₪ עד 150 ש"חי לכל היותר.

אם מעוניינים להשחיר את כל חלונות הרכב, המחיר יגיע לסכום של 500 ₪ עד ל – 800 ₪ כאשר הדבר תלוי כמובן במספר החלונות, גודל הרכב והדגם שלו.

שווה לשלם וליהנות

שווה בהחלט לשלם על השירות, גם כאשר מדובר בסכום של כמה מאות שקלים, בגלל הרווחים המתקבלים בעקבות ההשחרה של חלונות הרכב. הרווחים הכוללים גם חיסכון בעלויות המיזוג וכמובן הפחתה של קרינת השמש הישירה ומניעת סנוור.

נהגים רבים בוחרים באפשרות הזו של הכהיית חלונות לרכב ונהנים מקיץ הרבה יותר קריר ונעים.