טויוטה קורולה החדשה – לרוץ ולקנות

באולמות התצוגה של סוכנויות טויוטה ברחבי הארץ אפשר לראות את הדגם החדש של טויוטה קורולה החדשה דגם מוצלח זה שרק הגיע לא מכבר לאולמות, אך כבר צובר תאוצה ונמכרו ממנו כבר רכבים רבים.

טויוטה קורולה החדשה

כבר שנים רבות שטויוטה קורולה הוא בין המודלים הנמכרים ביותר של טויוטה. אפשר לראות בכבישים את הדגמים הישנים של דגם זה נעים במהירות למרות גילם כיוון שמדובר ברכבים איכותיים במיוחד.

עם השנים נוצר צורך לשדרג דגם זה ואכן במשך שנים רבות עבדו מחלקות המחקר והפיתוח של טויוטה העולמית על קידום דגם זה כדי  ליצור מכונית בעלת מערכות בטיחותיות מיוחדות המתאימות במיוחד לרכבים משפחתיים והתחילו לייצר את טויוטה קורולה החדשה שהיא המכונית המרווחת והבטיחותית ביותר.

ההשקעה רבת השנים של המהנדסים והחוקרים הניבה תוצאות מדהימות והטויוטה קורולה החדשה הנמכרת בשפע של גוונים ייחודיים כבר נראית בכבישים לשמחתם הרבה של הנהגים שרכשו אותה.

מערכת בטיחות ייחודית

צוותי המחקר חיפשו פתרונות לבעיות ספציפיות בעת הנהיגה כמו אי ראיית הרכב הסמוך כיוון שקיים שטח מת, כעת הנהגים רואים גם מה שקורה בשטח המת. טופל נושא הופעתם הפתאומית של הולכי רגל רוכבים על אופנועים או על אופניים . מערכות ההתרעה ברכב מתריעות על הימצאותם של אחד מהגורמים הללו סביב הרכב, כך שהנהג ינקוט משנה זהירות עד שהם ימשיכו בדרכם.

טויוטה קורולה החדשה מצוידת גם במערכת שיוט ומערכת מיקוד כך שאם הרכב סוטה ממרכז המסלול בכביש מתקבלת התרעה והנהג חוזר מהר מאד למרכז הכביש כדי שלא תיגרם חלילה תאונה והיא מצוידת גם במצלמת רברס חדשנית המסייעת מאד כשנוסעים אחורה בחניה או בכל מקום אחר.

עיצוב יוצא דופן

העיצוב הייחודי של טויוטה קורולה החדשה הוא יפהפה במיוחד ואפשר לרכוש את הדגם בשפע של צבעים עכשוויים. האבזור הפנימי בתוך הרכב הוא נוח ומפנק במיוחד, הכול נמצא בהישג יד, מושבים רכים ומרווחים במושבים הקדמיים והאחוריים.

מערכת מולטימדיה בטכנולוגיה מתקדמת מותקנת ברכב ומנעימה את זמן הנסיעה עבור כל היושבים ברכב.