הסרת קעקועים ביעילות ובקלות באמצעות טכנולוגיה רפואית שוברת שוויון

הסרת קעקועים ביעילות

אם אתם כמהים להסיר קעקועים ולא מעוניינים לעשות ניתוח, טכנולוגיה זו היא לחלוטין בשבילכם. Fotona qx max הנה שיטת לייזר ייחודית להסרת קעקועים. היא מייצרת גלי לייזר באורכים שונים בהתאם לצבע הקעקוע שיש להסיר. במידה ומדובר על קעקוע צבעוני ייעשה שימוש במספר גלים בעלי אורכים שונים להשלמת הסרתו.

הסרת קעקועים עם לייזר – כיצד זה מתבצע?

המטופל קובע תאריך בו הוא מעוניין לקבל את הטיפול, ואם הוא זמין – הוא משוריין לו. הוא מגיע לטיפול במודע המבוקש ומקבל משחה לאלחוש כאבים ועקצוצים. הוא נכנס לטיפול כשהגוף שלו כבר משוח במשחה הזו וחווה טיפולי לייזר קלילים וכמעט ללא כאבים. במידה והקעקוע שלכם קטן מאד, ייתכן כי 3 פגשים כאלו ישלימו את הסרתו המלאה. לקעקועים בגודל בינוני יהיה צורך ב- 7 מפגשים ועבור קעקוע גדול בין 7 ל- 15 מהם.

האם הטיפול חושף אותנו אל תופעות לוואי?

הטיפול נמצא עומד במיטב מבחני התקן המערביים לטכנולוגיות רפואיות, כולל שאלת ההימנעות מתופעות לוואי. המכשיר אינו גורם לשום פגם בעורו של המטופל. הכשל היחידי שעשוי להיות הוא אי הספק לבצע את כל מחיקת הקעקוע בתוך כמות המפגשים שפירטנו עליהם, אך גם במקרים אלו בדרך כלל הקעקוע מוכרע כעבר לא הרבה מפגשים נוספים.

האם הטיפול משאיר צלקות על העור?

לא. הסרת קעקועים הנה פרוצדורה בטוחה לחלוטין למראה העור שלכם. לא רק שלא יישארו צלקות, גם קצוות שרופים או שחומים לא יהיו. העור פשוט יישאר כמו שהוא, בגוונו הרגיל והחלק. גם באזורים בהם היו קעקועים הוא ייראה המשך ישיר של פלג גופכם ללא צורך לספוג צלקות מהטיפול שתחוו.

האם ניתן לחזות מראש את כמות הטיפולים שנזדקק לה כדי להסיר קעקועים?

כן. הדבר יאובחן על ידי המומחים שלנו במפגש הראשון. יוסקו מסקנות על פי גודל הקעקוע שלכם, כמות הצבעים שבו וכמובן שטח הכיסוי שלו. בהתאם לכך – יוכלו מומחי הסרת קעקועים לדעת בתוך כמה זמן תושלם ההסרה. מאד מומלץ להיוועץ בהם טרם הטיפול על מנת שתדעו מהן אפשרויותיכם במסלולי הסרת קעקועים שוני9ם.

על מה חשוב להקפיד כדי להחיש את ההסרה?

הגעה לכל המפגשים, השתתפות בכל הטיפולים. ישנה משמעות לא רק להגעה לטיפול הראשון אלא להגעה ליתר המפגשים שיתרחשו ימים או שבועות לאחר מכן. קביעת תאריכים סמוכים זה לזה – יתרון. המהלך יחיש את הסרת הקעקוע.

כיצד נקבעות עלויות של הסרת קעקועים?

העלויות נקבעות על פי גודל הקעקוע וסך הצבעים שיש בו על מנת לייצר את אורכי הגל על פיהם. הסרת קעקועים צבעוניים וגדולים תתומחר יקר יותר מהסרתם כשהם חד גוניים וקטנים. לכן, במידה ויש לכם הרבה קעקועים בתפוצה רחבה, שמכסים חלקים שלמים בגוף בעיטור צבע, תתכוננו לשלם הרבה אך לזכות בתוצאת טיפול שלא תמצאו בשום מקום אחר.