האם כדאי לרכוש מעשנת לבית?

בשנים האחרונות תחום עישון הבשרים הפך לפופולארי ונפוץ מאוד בכל רחבי הארץ. היום ניתן למצוא עשרות סדנאות אשר מלמדות כיצד להכין את הבשר המעושן אותו בעבר יכלנו לטעום רק במסעדות מיוחדות, וליצור שלל של טעמים ובשרים שונים בעישון איכותי בבית ולבד.

אם גם אתם עברתם סדנה כזו, או למדתם מעט על הנושא, בוודאי כמו רבים גם אתם חושבים על רכישה של מעשנת לבית. ובכן, אם ההתלבטות הזו מוכרת לכם, ואתם מחפשים מעט יותר מידע אשר יאפשר לכם לקבל החלטה נכונה וחכמה יותר, קראו את המאמר הבא ותמצאו את התשובה.

באיזה בית אתם גרים?

הדבר הראשון שאתם צריכים לבדוק לפני שאתם רוכשים מעשנת לבית, הוא היכן אתם הולכים למקם אותה ולהשתמש בה. מעשנת לא מתאימה לכל בית, מדובר במכשיר אשר כשמו כן הוא, והוא פולט עשן רב וריח אשר עשויים להפריע לשכנים. לכן, אם אתם מתגוררים בדירת מגורים, גם אם יש לכם מרפסת, אם יש שכנים מעליכם, במיוחד כאלו שתולים כביסה במרפסת, המעשנת עלולה לגרום לכם ללא מעט סכסוכים ובעיות.

לעומת זאת, אם אתם מתגוררים בבית פרטי או בדירת גג, כך שהעשן עולה מעלה והריח אינו מפריע לאיש, זה המוצר הטוב ביותר עבורכם. מעשנת, במיוחד כמו של באלקו תאפשר לכם להתפנק בצורה הטובה ביותר משלל בשרים איכותיים בבית שלכם, וזהו מוצר חובה של ממש לאוהבי בשרים.

כמה ידע יש לכם?

היום אתם יכולים למצוא מגוון עצום של מעשנות שונות, במיוחד של חברת באלקו, ולכן לפני שאתם בוחרים את המעשנת שלכם, עליכם לדעת להגדיר את הידע שלכם. אל תבחרו מיד את המעשנת המשוכללת והיקרה ביותר שתמצאו – ייתכן ולא תדעו כלל איך להשתמש בה והיא תשב בגינה שלכם ללא שימוש כלל, וחבל. דעו להגדיר את הצרכים שלכם, כמו כמות הבשר אותה תעשנו בכל שימוש, האם מדובר בשימוש פרטי או מקצועי (כמו קייטרינג ואירוח), מהי טכניקת ההפעלה של המעשנה וכדומה, וכך תוכלו לבחור את המעשנה המתאימה לכם באופן אישי.​