איתור קרנות פנסיה – רגע לפני חופשת הפרישה

האתגר הכי מורכב שעומד לפנינו בחיים הוא היציאה לחופשת הפרישה. לא רגע פשוט בכלל ה, גם ברמה האישית אבל גם ברמה המקצועית, כאשר אתם מסיימים את התפקיד הרשמי בחברה בה אתם עובדים וצריכים להתחיל לתכנן את החיים בלי שיש לכם תחום עיסוק מרכזי או מחויבות אישית למקצוע. יחד עם זאת, יש גם את האלמנט הכלכלי שכולל את החיפוש אחרי מקורות כספים לתקופת הפרישה. מהסיבה הזו, ישראלים רבים בוחרים להשקיע זמן ומחשבה לקראת הפרישה בתהליכי איתור קרנות פנסיה עבודות אשר יכולות לעזור להם לתכנן את העתיד ולהבטיח תקופת פרישה שבה אתם יכולים לחיות בכבוד עם סכום הכסף שצברתם במהלך שנות העבודה.

כיצר מתבצע הליך איתור קרנות פנסיה?

העבודה על איתור קרנות פנסיה מבוססת לרוב על:

  1. היכרות אישיתאתם מכירים את מרבית קרנות הפנסיה שפתחו לכם לאורך השנים, ויודעים באילו חברות אתם שומרים את הכסף שלכם ולמי צריך לפנות על מנת לקבל אותו.
  2. חיפוש אינטרנטיכיום ניתן לבצע את הליך איתור קרנות פנסיה, על בסיס חיפוש כללי באתר אינטרנט הר הכסף של משרד האוצר, אשר אוסף את כל המידע מכל קרנות הפנסיה שקיימות כיום בישראל.
  3. חיפוש מותאם אישיתבמידה ואתם לא יודעים איך למצוא את קרנות הפנסיה הרלוונטיות לפרישה שלכם, יש צורך לבצע הליך חיפוש ידני המבוסס על ידע מקצועי של מומחים בתחום.

החלטות קטנות שעוזרות לעבור את התקופה 

במהלך הפנסיה אין לכם מקורות הכנסה אחרים אלה קופת הפנסיה שממנה אתם יכולים לקחת כספים. ולכן, ההכנות לקראת שלב זה בחיים חייבות להסתכל גם על הצרכים הכלכליים המשתנים. לא פשוט בכלל לשמור על רמת חיים טובה, דווקא כאשר יש צרכים בריאותיים מורכבים מאוד. מסיבה זו חשוב לכם למצוא את כל הפתרונות ואת כל המקורות הכלכליים שיעזרו לכם לעבור את התקופה, ויפה שעה אחת קודם. גם אם המשמעות היא פנייה לעזרת אנשי מקצוע מיומנים בתחום הפיננסי, וגם עם המשמעות היא חיפוש במשך תקופה ארוכה, אתם לא יכולים להגיע לפנסיה לא מוכנים.