אירועים בטבע בימי קורונה לבעלי עסקים

אירועים בטבע

ימי קורונה מביאים אותנו בחזרה למקום הפרטי והטבעי אבל עם זאת החיים ממשיכים ואין סיבה של ממש לעצור אותם. עולם העסקים שספג מכה משמעותית נדרש לחשב מסלול מחדש בדרכו להתחדשות ואנשי עסקים נדרשים לחשוב מחדש על האופן שבו מנוהלים אירועים עסקיים. בורג' בנימינה מזמין אתכם בעלי עסקים למצוא את הדרך הנכונה לקיים יחד אתכם אירועים עסקיים ברמה הגבוהה ביותר שיעמדו בכל ההגבלות.

 

שם המשחק בימים אלו הוא יצירתיות ואצלנו בבורג' בנימינה מציעים מגוון אפשרויות לקיים אירועים עסקיים מגוונים שיתאימו בדיוק לפי צרכיכם. אצלנו תוכלו לקיים אירוע עסקי קטן עם הפקה אינטימית ומצומצמת או אירוע גדול עם הפקה בומבסטית ומרהיבה.

 

בתפאורה של הטבע

כל זה נעשה עם תפאורה מושלמת של עצי אבוקדו ירוקים וטראסות עתיקות וציוריות על כרי דשא רחבי ידיים. אירועים עסקיים הם תמיד הפקה מיוחדת וכשמדובר על אירועים בטבע ההפקה מיוחדת עוד יותר. אירועים עסקיים נעשים אצלנו עם כל השירותים והציוד הנדרש ובהקפדה על כל הכללים המחמירים ביותר.

 

תחת כל הגבלה או מגבלה

לכל סוג של הגבלות ולכל סוג של אירוע יש את החלל המתאים עבורו החל מ 20-30 איש שיוכלו להתכנס בחדר ישיבות, המשך ב 80-100 איש שיוכלו להתכנס בחדר הצלבני העתיק ובו מקרן וחלל מותאם להרצאות או ארוחות או הגלריה- חלל מרהיב ושקוף שצופה לגן ולשדות הירוקים ובה ניתן לקיים הרצאות כנסים וארוחות וכל בטראסות העתיקות על הדשא שיכולות לארח 600-1000 איש.

 

אירועים בטבע בבורג' בנימינה יכולים להיות גם ביום וגם בלילה. בחצר הגן יש פרגולות מעץ שבצילן אפשר לקיים אירועים גם בשעות החמות עם הפרדה בשיטת הקפסולות. לצד כל אלה במקום מרפסת עם נוף משגע ורחבת ריקודים מוארת בתאורה מושלמת.

 

בורג' בימינה מציע קייטרינג כשר באיכות מדהימה ושירותי בר מקצועיים. בסביבת הגן אתרי תיירות אטרקטיביים וחופי ים מדהימים שהופכים אותו למיוחד עוד יותר. הבורג' אטרקטיבי במיוחד עבור אנשי ונשות עסקים משום שהוא ממוקם במרחק קצר ביותר מתחנת הרכבת של בנימינה ובסמוך לכביש ארבע.

 

אירועים בטבע- ליהנות משני העולמות

אירוע עסקי שמתחיל בטיול בסביבת הבורג' ומסתיים בארוחה והרצאה בגן הקסום הופך אירועים בטבע למיוחדים במינם.