אילו מקצועות שיער ניתן ללמוד אצל דיויד ואודי?

למי שמכיר, אנחנו לא צריכים לספר על המספרה של דיויד ואודי.‎ מודבר במותג המדבר בעד עצמו. מותג פופולרי ומוכר בתחום של עיצוב השיער על כל התחומים . מדובר בצוות מנצח של מובילי דרך בתעשיית השיער בארץ של אנשי מקצוע בעלי הכרה בינלאומית. דיויד ואודי אף עומדים בראשה של האקדמיה המובילה בישראל ללימוד מקצועות השיער והם גם משמשים כמנטורים והם מדריכים ומלמדים את דור העתיד של התלמידים השואפים לעצב את השיער בדור הבא.

מה תוכלו ללמוד באקדמיה של דיויד ואודי?

באקדמיה של דיויד ואודי תוכלו למצוא את בית הספר לעיצוב שיער כאשר תוכלו ליהנות מחשיפה בלעדית לטכניקות שונות בעיצוב שיער. קורס ספרות של דיויס ואודי יעניק לכם טכניקות מתקדמות, טכניקות כימיות בלעדיות לאודי ביטון אשר עליהם עמל משך שנים רבות. בית הספר מוביל בחדשנות, בשיטות מתקדמות ובשיטת לימוד מיוחדת כאשר בסיום הלימודים יוצאים התלמידים עם ארגז כלים מקצועי ממש בידיהם.

בין הקורסים המוצעים לתלמידים באקדמיה של דיויד ואודי תוכלו למצוא –

  • קורס ספרות
  • קורס ספרות ותסרוקות
  • קורס תסרוקות ערב
  • קורס תסרוקות בפיקוח משרד הכלכלה
  • קורס כימיה לשיער
  • קורס החלקות שיער

מדובר בקורסים מקצועיים ממש אשר בהם לומדים התלמידים את כל הנושאים מאלף ועד תיו בהתאם לתחום אשר בו הם בחרו. לדוגמא בקורס לתסרוקות, ילמדו התלמידים להכיר היטב את כל סוגי השיער ואת אופן הטיפול בכל אחד מהם. בקורס החלקות שיער, את סוגי ההחלקות השונים כמו החלקת קראטין. הם ילמדו להכיר את כלי העבודה ואת אופן השימוש בכל אחד מהם כמו גם את סוגי הפנים השונים, את חלוקת השיער הנכונה, את גלגול הרולים הנכון והתאמה של תסרוקות בהתאם למבנה הפנים.

בכל הקורסים מבצעים התלמידים גם עבודה מעשית על כאלה הבאים ליהנות במספרה מתסרוקות או תספורות במחירים נוחים במיוחד הנעשים על ידי התלמידים.

גם תלמידים שאין להם כל רקע מקצועי קודם או ידע כלשהו בתחום, יכולים בקלות להשתלב בקורסים וליהנות ממקצוע מעשיר שיאפשר להם ליהנות ממקצוע שהוא גם תחביב וגם פרנסה.

ישנם גם קורסים המוכרים על ידי משרד התמ"ת כך שמדובר בהחלט בקורסים רציניים ומועילים מאוד לחיים.