איך תדעו איזו שיטה לאיטום גג מתאימה לכם?

הגג הוא עקב האכילס של כל מבנה, כאשר בעונה של החורף הגג הוא החלק החשוף לכל כמות המים שנופלת עליו, וכאן זה חשוב מאוד לוודא כי הבניין בנוי בצורה שתאפשר לכל המים הללו שלא להיקוות על הגג בעזרת התקנה של מרזבים וביצוע של פעולת איטום שהיא מאוד חשובה לטיב הבניין ולאיכות החיים של כל הדיירים שם. נכון להיום יש שיטות רבות של ביצוע איטום לגגות של מבנים, וכאן זה חשוב לעבוד עם בעל מקצוע אמין ומקצועי בתחום שמכיר את כל הסוגים של הגגות, ואת החומרים המתאימים לכל סוג וסוג כדי להשיג את האיטום הכי יעיל שיוביל לחורף שקט ונעים מהבחינה הזו.

איטום יריעה ביטומנית

שיטת האיטום מן הסוג הזה היא יעילה ומומלצת עבור בניינים שלהם יש גג שטוח. היריעה הביטומנית עשויה מכמה חומרים יעילים של איטום המשולבים להם יחדיו שם, ובאופן הזה מונעים חדירה של מים באופן שלם ומושלם. טרם ביצוע פעולת האיטום עם הריעה מבצעים ניקיון מלא של כל מרחב הגג, כולל ייבוש מלא לאחר השטיפה. במהלך העבודה של האיטום וחיבור היריעות, זה חשוב לבצע סגירה מקצועית של כל יריעה ויריעה הצמודה לאחרת על מנת שלא לאפשר פתיחה שתעניק את הדרך אל חדירה של מים שהיא אינה רצויה כלל וכלל. התוספת של מריחת סיד מביאה אל שמירה נוספת של אותן יריעות ושמירה על טמפרטורה נעימה מצד שני.

איטום בעזרת זיפות של גגות

הפעולה של זיפות גגות היא כזו אשר קיימת כבר מאות בשנים והיא נמצאת מאוד יעילה עבור גגות בצורה שאוטמת אותם בצורה יעילה. הזפת מחוממת ובמרקם הצמיגי שלה מורחים אותה על גבי כל השטח של הגג, וכאן זה חשוב כי הפעולה תתבצע על גג נקי שהוסרו ממנו לכלוכים והוא מאפשר מריחה נוחה וטובה של החומר על משטח הגג. הגג חייב להיות יבש ונקי עבור כל סוג של פעולה של איטום, כולל זו של הזיפות, ולאחר הזיפות והייבוש של הזפת בצורה מלאה זה כדאי להוסיף מריחה של סיד שמגן על הזפת מפני קילוף במהלכה של העונה החמה. איך יודעים איזו שיטה הכי עדיפה? משאירים את זה לבעל מקצוע מיומן.

אולי יעניין אותך גם איטום ושיקום קירות